صدا و سیمای اردبیل آماده برندسازی تولیدات داخل استان است - خبر
صدا و سیمای اردبیل آماده برندسازی تولیدات داخل استان است
مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل گفت: صدا و سیمای اردبیل از آمادگی لازم برای برندسازی کالاهای تولید شده در داخل استان برخوردار بوده و همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی هماهنگیهای لازم با سازمان صدا و سیما انجام خواهد پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی صداو سیمای مرکز اردبیل، دکترملااحمدی در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل که در سالن شیخصفی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی، نگاهی فرابخشی بوده و مستلزم همکاری تمامی دستگاههای اجرایی است.
وی افزود: با وجود اینکه اهداف اقتصاد مقاومتی کاملا دست یافتنی است، اما از شرایط خاص خود برخوردار بوده و گام برداشتن در این مسیر، اشتغال، بالارفتن سطح درآمد مردم، ارتقای نسبی رفاه شهروندان، افزایش صادرات، بازگشت مجدد کارخانهها و واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمهراکد به عرصه تولید و ارتقای شاخصهای دستگاههای اجرایی را در پی خواهد داشت.
مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل با اشاره به اینکه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نیازمند عزم ملی و مشارکت همگانی است، توضیح داد: فرهنگ زیربنای اقتصاد بوده و به اذعان کارشناسان چنانچه در حوزه توسعه اقتصادی با 10 چالش اساسی روبرو باشیم، 9 چالش مهم آن مربوط به مسائل فرهنگی خواهد بود.
دکترملااحمدی با اشاره به اینکه در سیاستگذاریهای مربوط به "اقتصاد مقاومتی" باید از هر گونه نگاه بخشی و جزئی پرهیز کرده و به صورت فرابخشی عمل کرد، توضیح داد: محصولات تولید شده در داخل استان از قابلیت معرفی شدن به صورت برند ملی برخوردار هستند و با افزایش سطح کیفی و انجام تبلیغات و فرهنگسازی مورد نیاز میتوان به این مهم دست یافت.
وی بیان کرد: صدا و سیمای مرکز اردبیل از آمادگی لازم برای برندسازی کالاهای تولید شده در داخل استان اردبیل برخوردار بوده و در این راستا همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی هماهنگیهای لازم با سازمان صدا و سیما انجام خواهد پذیرفت.