جهش تولید | جمعه، ۸ اسفند ۱۳۹۹

خدمات شرکت توزیع برق اردبیل غیرحضوری شد - خبر

 

 

خدمات شرکت توزیع برق اردبیل غیرحضوری شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: تمامی خدمات این شرکت به مشترکان غیرحضوری شده و نیازی به مراجعه مشترکین نیست.

خدمات شرکت توزیع برق اردبیل غیرحضوری شد
حسین قدیمی روز سه‌شنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: مشترکان با نصب اپلیکیشن "برق من" در تلفن همراه خود و با ثبت شماره شناسه ۱۳ رقمی قبض برق می‌توانند خدماتی مانند صورتحساب برق مصرفی، خدمات مشرکین، خانه، برق امید و خاموشی را بدون مراجعه حضوری به شرکت توزیع برق دریافت کنند.
 
وی با بیان اینکه با نصب اپلیکیشن "برق من" ۴۰ نوع خدمات به مشترکین ارائه می‌شود، اظهارداشت: خدماتی مانند سابقه مصرف و پرداخت، مشاهده آخرین قبض، ماشین حساب تعرفه، خود اظهاری قرائت کنتور، بررسی صورتحساب، تسویه حساب، در خواست انشعاب جدید، در خواست تفکیک یا ادغام و وصل مجدد انشعاب از جمله آنها است.
 
وی تغییر مکان داخلی، جمع‌آوری موقت انشعاب، آزمایش کنتور، اصلاح اطلاعات، درخواست افزایش یا کاهش انشعاب، اصلاح سرویس انشعاب، قطع موقت انشعاب، نصب مجدد انشعاب،جمع‌آوری دائم انشعاب، تغییر تعرفه، تغییر مالکیت انشعاب، استعلام وضعیت مشترکین در طرح برق امید، مقایسه مقدار مصرف برق با دوره مشابه سال قبل، مدیریت صحیح مصرف برق، راهکارهای کاهش هزینه برق و آموزش مسائل بهینه سازی مصرف برق لوازم الکترونیکی را از دیگر خدمات ارائه شده در اپلیکیشن برق من ذکر کرد.